szacowanie ryzyka

Nawet dostarczanie informacji czy szacowanie ryzyka bywa pożyteczną usługą dostarczaną za opłata przez agencje kredytowe takie jak TRW, która przekazuje biznesowi informacje o historii kredytowej pojedynczych konsumentów, albo przez firmy takie jak Moody’s czy Standard and Poor’s, które oceniają poziom ryzyka obligacji wypuszczanych przez spółki, państwa czy narody, aby inwestorzy wiedzieli, jak mają się zachować. Kiedy zrzeszenie firm ubezpieczeniowych testuje bezpieczeństwo samochodów i ich odporność na wypadki, to badania te przynoszą korzyść członkom zrzeszenia, którzy dzięki nim potrafią wyliczyć, jakiej wysokości składkę ubezpieczeniową należy stosować przy ubezpieczaniu poszczególnych pojazdów. Pomagają także konsumentom, którzy dzięki temu wiedzą, jaką markę pojazdu czy model powinni kupować. Wybory dokonywane przez konsumentów pozwalają z kolei producentom samochodów wyposażyć pojazdy w urządzenia służące poprawie ich bezpieczeństwa, gdyż dzięki temu mogą skuteczniej konkurować z rywalami, dostarczając samochodów, które są coraz bezpieczniejsze.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>